Saturday 9 February 2013

MY HEROO..;)

lame suda xupdate blog nie..berhabuk sgt3!haha xsangke sgt lame nyer laa..tp walaupun lame still cerita about future husband saye..kitorg still sesame lagi and selase nie genap 2 tahun 6 bulan relationships kitorg..haha lame kan..tp saya rase mcm baru jer kapel..he's getting more sweet now,ade jer benda2 sweet yang die buat and bagi..kadang2 wat saye sendri terharu..paling terharu time saya praktikal and dia salu anta and amik mase time cuti sem..but, time cuti sabtu ahad, if saya kerja dia laa tolong anta and amik..terharu sesangat..rasa dihargai sebb sanggup kua dr hostel die jam 4 agi sebb nk anta saye g kerja..makan minum saye pn cakap jer ape, comfirm die belikan..hehe..

and paling best dia selalu belikan nana baju..haha sebb nana kerja tv and dia cakap kne nampak cantik..aww!paling kelakar dengar ayat tuh..dia hadiah kan baju,belikan baju..sampai boleh tahan laa almari kat rumah nie nk penuh dah..haha..bulan lepas besday future husband tp xsempat sambut coz bzy ngn kerja..kesian die tp dnt worry sygg kite ade hadiah istimewa untuk awk..dia nk kasut bola baru..hehe kite pn tengah usha kasut ape yg die suke..nk belikan untuk dia..xbanyak yang saya bg kat dia..mzti die boring ade gf cm saya..hehe..hope awak bahagia ngn saya..hikhik


nia antara baju yang my future husband belikan :)

hahaha cantik2 baju yang die belikan sampai saya pn kdang2 xpernah terfikir nk beli baju cmnie..terharu sgt sebb dia sgt memahami apa yang saya suke and nak..and awal bulan lepas jugak my future husband bawak saya g testshoot dekat karangkraf..saya selalu berangan nak masuk majalah..dia pon sanggup bawak saya g testshoot or ape2 event yang karangkraf buat..haha comel jer..dalam hati saya sangat berbangga ada dia..walaupun bg dia tuh pengorbanan yang sikit tp bg saya dia dah banyak tolong saya capai ape yang saya nk kan..saya nk kerja tv dia bg support, sayan nak masuk majalah pon dia bg support..

hehe nie time my future husband bawak g testshoot dekat karangkraf..

pagi2 lagi die dah semangat kejutkan saya, suruh pkai cantik2 and tggu die...dia belikan sarapan sebelum saya start testshoot, bagi semangat, bagi saya kekuatan untuk buat apa yang saya suka walaupun time tuh takut depan kamera..haha..dia tggu saya dr pukul 9 sampai 12 setengah..xde pon megeluh atau apa tp salu cakap saya cantik..paling terharu sangat :'(

bagi saya xde sape sebaik and sempurna cm my future husband..bg dia, saya keutamaan and kepentingan dia..ada jugak masa dia untuk family and ofcoz family dia no1, tp dia xpernah sisihkan saya, xpernah kecewa kan saya..hope kitorg akan kekal sampai bila2 :)
sampai sini jer t ade free saya update ag..lots of love future hubby!

No comments:

Post a Comment